Loading
Bij een Tamper melding op uw pin terminal denkt de automaat dat er mee geknoeid is. Een tamper melding kan worden veroorzaakt door val, vochtschade, kortsluiting of door ouderdom van het batterij. Het is voor ons helaas niet mogelijk om dit direct telefonische te verhelpen en wij dienen ten alle tijden een monteur of vervangende terminal te sturen of de terminal te vervangen.
Volg onderstaande stappen om een contact TMS uit te voeren.
Als er een wijziging klaarstaat zal de terminal zich automatische opnieuw opstarten.
Bij een Tamper melding op uw pin terminal denkt de automaat dat er mee geknoeid is. Een tamper melding kan worden veroorzaakt door val, vochtschade, kortsluiting of door ouderdom van het batterij. Het is voor ons helaas niet mogelijk om dit direct telefonische te verhelpen en wij dienen ten alle tijden een monteur of vervangende terminal te sturen of de terminal te vervangen.
Volg onderstaande stappen voor het aanpassen van de Netwerk op Ingenico Apparaten.
Volg onderstaande stappen voor het verwijderen van bestaande Wi-Fi netwerken.
Volg onderstaande stappen voor het verwijderen van bestaande Wi-Fi netwerken.
Volg onderstaande stappen om een contact TMS uit te voeren.
Als er een wijziging klaarstaat zal de terminal zich automatische opnieuw opstarten.
Bij een Tamper melding op uw pin terminal denkt de automaat dat er mee geknoeid is. Een tamper melding kan worden veroorzaakt door val, vochtschade, kortsluiting of door ouderdom van het batterij. Het is voor ons helaas niet mogelijk om dit direct telefonische te verhelpen en wij dienen ten alle tijden een monteur of vervangende terminal te sturen of de terminal te vervangen.
Volg onderstaande stappen voor het aanpassen van de Netwerk op Ingenico Apparaten.
Volg onderstaande stappen voor het verwijderen van bestaande Wi-Fi netwerken.
Volg onderstaande stappen voor het verwijderen van bestaande Wi-Fi netwerken.
Pin Vandaag werkt samen met CCV en EMS voor de transactieverwerking.
Wat regelen wij voor u:
Heeft u al een transactieverwerkingscontract en als u deze wilt uitbreiden. Dan kunt u het onderstaande formulier invullen en aan ons retourneren via mail.
Graag kopie legitimatiebewijs toevoegen.
Indien u een wijziging wilt doorgeven voor uw bedrijfsnaam, bedrijfsactiviteit, wijziging boekingsperiode kunt u dat doen via onderstaande wijziging formulier.
U kunt de transactie abonnement opzeggen door de stappen te doorlopen via de volgende link.
Let op zonder kopie legitimatiebewijs kunnen wij uw aanvraag helaas niet in behandeling nemen.
U overweegt een betaalautomaat aan te schaffen of heeft dit onlangs gedaan. Wij verzorgen graag de afhandeling van de transacties voor u. Kiest u voor transactieverwerking bij ons, dan zorgen wij ervoor dat uw betalingen veilig en snel zijn bijgeschreven. Bovendien heeft u maar één aanspreekpunt. Dat levert u weer tijdwinst op.
Sinds 2011 zijn wij een officiële betaalinstelling onder toezicht van De Nederlandsche Bank. Jaarlijks verwerken wij honderden miljoenen elektronische transacties voor onder andere banken, oliemaatschappijen, creditcardorganisaties en grote en kleine retail organisaties.
Als enige leverancier in Nederland stemmen wij de boekingsperioden van de transactieverwerking af op uw openingstijden. Zo komen de ontvangen pinbedragen op uw bankrekening altijd overeen met uw dagomzet. Bovendien begrijpen wij dat u altijd een actueel inzicht in uw pintransacties wenst. Daarom ontvangt u van ons dag-, week- of maandrapportages per e-mail. Wel zo makkelijk.
Met retourpinnen stort u het aankoopbedrag, van bijvoorbeeld een borg of retour gebracht artikel, terug op de rekening van uw klant. Pinnen, maar dan andersom. Dat is wel zo prettig voor uw klant en voor uzelf.
Wij verzorgen niet alleen de transactieverwerking voor uw debet betalingen. Wij kunnen dit ook voor creditcards, cadeaukaarten en spaarkaarten. Wij lichten graag deze mogelijkheden aan u toe.
U heeft vrije keuze om te kiezen met welke transactieverwerker u wilt samenwerken. Bel ons op om u vrijblijvend te adviseren naar de goedkoopste en beste oplossing.
Verschoven boekingsperiode | € 2,95 |
Dagelijkse e-mail rapportage | € 9,95 |
Wekelijkse e-mail rapportage | € 4,95 |
Maandelijkse e-mail rapportage | € 1,95 |
Als u kiest voor een transactiebundel bespaart u flink ten opzichte van het standaard transactietarief van € 0,056 per transactie. Sluit u een bundel af, dan kost een transactie slechts € 0,05 voor Meastro en VPay.
Bestelt u meerdere pinautomaten? Dan heeft u hier maar één transactiebundel voor nodig. Ze worden dan gekoppeld aan dezelfde bundel.
Transactiebundels bij uw pinautomaat
Bundel 100 | € 5,00 | 100 transacties p/mnd |
Bundel 250 | € 12,50 | 250 transacties p/mnd |
Bundel 500 | € 25,00 | 500 transacties p/mnd |
Bundel 1000 | € 50,00 | 1000 transacties p/mnd |
Zonder bundel Buiten bundel |
€ 0,055 | U betaalt per transactie |
Maandelijks € 2,95
Volg onderstaande stappen voor voor een contact TMS.
Bij een Tamper melding op uw pin terminal denkt de automaat dat er mee geknoeid is. Een tamper melding kan worden veroorzaakt door val, vochtschade, kortsluiting of door ouderdom van het batterij. Het is voor ons helaas niet mogelijk om dit direct telefonische te verhelpen en wij dienen ten alle tijden een monteur of vervangende terminal te sturen of de terminal te vervangen.
Volg onderstaande stappen voor het uitdraaien van een tussentijds rapport.
Volg onderstaande stappen voor voor een contact TMS.
Bij een Tamper melding op uw pin terminal denkt de automaat dat er mee geknoeid is. Een tamper melding kan worden veroorzaakt door val, vochtschade, kortsluiting of door ouderdom van het batterij. Het is voor ons helaas niet mogelijk om dit direct telefonische te verhelpen en wij dienen ten alle tijden een monteur of vervangende terminal te sturen of de terminal te vervangen.
Volg onderstaande stappen voor het uitdraaien van een tussentijds rapport.
Kies Menu
Kies Manager Menu
99999
Kies configureren
Kies Terminal
Kies communicatie
Kies Tcp/Ip
Kies Ip Mode
Kies DHCP met VAST DNS
Druk op OK
Kies Ip adressen
Kies Ip adres DNS 1
Druk eerst op correctie
Toets op 8, 1, 3 keer op zwarte knopje.(Middelste knop onder scherm). Herhaal dit totdat je 8.8.8.8 op je scherm ziet.
Druk op OK
Kies Ip adres DNS 2
Druk eerst op correctie
Toets op 8, 1, 3 keer op zwarte knopje. Toets op 8, 1, 3 keer op zwarte knopje. Toets op 4, 1, 3 keer op zwarte knopje. Toets op 4, 1, 3 keer op zwarte knopje. Nu staat er als het goed is 8.8.4.4
Druk op OK
Druk een aantal keer op stop, totdat je het hoofdscherm ziet.
Volg onderstaande stappen voor voor een contact TMS.
Bij een Tamper melding op uw pin terminal denkt de automaat dat er mee geknoeid is. Een tamper melding kan worden veroorzaakt door val, vochtschade, kortsluiting of door ouderdom van het batterij. Het is voor ons helaas niet mogelijk om dit direct telefonische te verhelpen en wij dienen ten alle tijden een monteur of vervangende terminal te sturen of de terminal te vervangen.
Volg onderstaande stappen voor het uitdraaien van een tussentijds rapport.
Volg onderstaande stappen voor voor een contact TMS.
Pin Vandaag werkt op het triple raoming netwerk, dit betekend dat onze simkaarten in Nederland kunnen werken met KPN, T-Mobile en Vodafone.
Bij automatische keuze zal de terminal zelf de keuze maken tussen deze partijen. Wilt u liever een vaste provider dan kunt u deze zelf instellen via de onderstaande stappen.
Bij een Tamper melding op uw pin terminal denkt de automaat dat er mee geknoeid is. Een tamper melding kan worden veroorzaakt door val, vochtschade, kortsluiting of door ouderdom van het batterij. Het is voor ons helaas niet mogelijk om dit direct telefonische te verhelpen en wij dienen ten alle tijden een monteur of vervangende terminal te sturen of de terminal te vervangen.
Volg onderstaande stappen voor het uitdraaien van een tussentijds rapport.
Volg onderstaande stappen voor voor een contact TMS.
Bij een Tamper melding op uw pin terminal denkt de automaat dat er mee geknoeid is. Een tamper melding kan worden veroorzaakt door val, vochtschade, kortsluiting of door ouderdom van het batterij. Het is voor ons helaas niet mogelijk om dit direct telefonische te verhelpen en wij dienen ten alle tijden een monteur of vervangende terminal te sturen of de terminal te vervangen.
Volg onderstaande stappen voor het uitdraaien van een tussentijds rapport.
Volg onderstaande stappen voor het instellen van VIC 1.06
Na ontvangst van de nieuwe automaat sluit u deze aan conform de meegeleverde handleiding. Voer na het aansluiten nogmaals onderstaande instructie(s) uit om ook deze automaat te (her)activeren.
Volg onderstaande stappen voor het aanpassen van de (Aantal) bon uitdraai van de ATOS Worldline pinapparaten.
Na ontvangst van de nieuwe automaat sluit u deze aan conform de meegeleverde handleiding. Voer na het aansluiten nogmaals onderstaande instructie(s) uit om ook deze automaat te (her)activeren.
Volg onderstaande stappen voor het aanpassen van de (Aantal) bon uitdraai van de ATOS Worldline pinapparaten.
Terminal resetten (Clean Sweep)
Volg onderstaande stappen voor voor een contact TMS.
Het kan wel eens voorkomen dat er nog een transactie vast zit op de terminal.
U kunt deze openstaande transactie verwijderen door de volgende handelingen uit te voeren.
Kies Menu
Kies Manager Menu
99999
Kies configureren
Kies Terminal
Kies communicatie
Kies Tcp/Ip
Kies Ip Mode
Kies DHCP met VAST DNS
Druk op OK
Kies Ip adressen
Kies Ip adres DNS 1
Druk eerst op correctie
Toets op 8, 1, 3 keer op zwarte knopje.(Middelste knop onder scherm). Herhaal dit totdat je 8.8.8.8 op je scherm ziet.
Druk op OK
Kies Ip adres DNS 2
Druk eerst op correctie
Toets op 8, 1, 3 keer op zwarte knopje. Toets op 8, 1, 3 keer op zwarte knopje. Toets op 4, 1, 3 keer op zwarte knopje. Toets op 4, 1, 3 keer op zwarte knopje. Nu staat er als het goed is 8.8.4.4
Druk op OK
Druk een aantal keer op stop, totdat je het hoofdscherm ziet.
Kies Menu
Kies Manager Menu
99999
Kies configureren
Kies Terminal
Kies communicatie
Kies Tcp/Ip
Kies Ip Mode
Kies DHCP
Druk op stop totdat je weer op het hoofdscherm bent.