Certificeringstarief
Eenvoudige kassakoppeling
(2 staps protocol)
€ 750,- eenmalig*
Geavanceerde kassakoppeling
(ITS Protocol)
€ 2250,- eenmalig*
Bij grote afname afspraken kan de korting oplopen tot 100%.

Kassa Partner
Steeds meer ondernemers kiezen voor computerkassa’s met verkoopregistratie in plaats van eenvoudige groepenkassa’s. En voor een kassa die geïntegreerd of gekoppeld is met de betaalautomaat in plaats van losse elementen. Dat werkt sneller, met minder kans op fouten en tegen lagere kosten.

Wij kennen 2 soorten kassa koppelings-methodes indien gewenst kunnen wij u helpen uw betaalautomaat te certificeren bij CCV of Ingenico.

Een eenvoudige kassakoppeling – ook wel twee staps-oplossing genoemd- bestaat uit een koppeling met de kassiersunit van de betaalautomaat. Dankzij de koppeling wordt het te betalen bedrag vanuit de kassa direct doorgesluisd naar de kassiersunit zonder dat de caissière hier nog een bedrag hoeft in te vullen. Vanuit de kassiersunit wordt het bedrag vervolgens doorgesluisd naar de pinpad (het systeem waarin de klant zijn bankkaart steekt en waarop hij zijn pincode intoetst).  Bij een storing van het kassasysteem heeft deze oplossing als voordeel dat het pinnen aan de kassa gewoon door kan gaan, omdat via invoeren van het bedrag op de kassiersunit het bedrag naar de pinpad doorgesluisd kan worden (in feite de situatie als er geen kassakoppeling is). Nadeel is dat men een extra handeling heeft bij betaling per pin aan de kassa (het doorsluizen van het bonbedrag naar de pinpad) en een extra transactie bon (kassabon) uit de kassiersunit wordt geprint.

Een geavanceerde kassakoppeling betekent dat een geïntegreerde betaalautomaat een rechtstreekse verbinding met het kassasysteem heeft. Indien een betaling per pin wordt gedaan wordt het te betalen bedrag direct vanuit de kassa doorgesluisd naar de pinpad. Op de transactiebon worden ook de betaalgegevens van de klant vermeld en ook alle kassiersteksten worden via de kassa getoond. Bovendien wordt het journaal van betalingen  via de kassa opgeslagen. Het enige nadeel van een geïntegreerde oplossing is dat bij een storing van het kassasysteem er geen pinbetalingen kunnen worden gedaan aan de toon


Bij vragen kunt u contact met ons opnemen via

Account Manager Sinan Uzun
s.uzun@pinvandaag.nl
+31 (0) 85 60 12 01 of +31 (0) 644 85 33 00